torsdag 28 februari 2013

Uppdaterar även här..........


Ibland blir det lite mycket av det goda ;)
Jag har denna blogg, som jag önskar att kunna uppdatera ofta, men som det inte blir av på samma sätt......

Jag har en hemsida om konst, där jag visar upp mina fotografier och målningar och denna sidan är här.......

http://www.tinasskaparkraft.n.nu/


Där jag kommer att lägga ut flera bilder allt eftersom jag hinner med, då min tanke är att måla mera och fotografera mera :)

Jag skall ju vara med på Konstutställning i sommar, så då gäller det att få till det bästa inom målning som jag själv är nöjd med samt med fotografier och inget vill jag göra under stress för att få tiden att räcka och få till så mycket som möjligt, bara för att det skall finnas.

Nähe, för mig är det jätteviktigt att göra målningarna, teckningarna och fotograferande när jag tycker det är roligt och när jag känner verkligen att det blir bra och jag känner mig nöjd!!!

Önskar Er alla en fortsatt bra vecka med bra veckoslut <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar