söndag 17 februari 2013

Fullt ös hela veckan!

Möten, träffar och viktiga saker att göra, har fyllt veckans alla dagar!

Trodde att jag var klar och skulle få njuta av ledigheten på fredagen och måla, men så blev inte fallet utan det blev hundpassning, vilket jag hade glömt bort och hundpassningen varade över helgen så dom har nyss åkt.

Köpte mig en symaskin Singer för 899kr!!!! Helt otroligt!!!
Har ännu inte hunnit att testa det nya symaskinen ännu, men den är sprillans ny och 2 års garanti!!

Ett tag fungerade inte mobilen som den skulle, och sedan blev det datorn som inte fungerade, så prövningarna har varit många.

Hann teckna, rita en del i helgen och idag har jag målat i akryl på tavla.
Veckan som kommer fylls på med flera möten, träffar och som avslutning på veckan på fyller sonen år!

Hoppas kunna sätta ut fotografier till imorgon möjligen, men vi får se vad tiden visar och säger :)
KRAM till Er alla <3

2 kommentarer:

  1. Jisses! Blir trött bara jag läser om fullt ös!
    Som du kanske sett så har jag en ny blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Pea :)

      Såg att det var en ny blogg, men förstod inte först vem Pea var, men tror mig veta det nu ;)
      Ja, nog har det varit mer än fullt ös, så min kropp lägger av, minnet börjar svika mer och mer och jag har dragit i handbromsen med att lägga saker åt sidan, tar det lugnare och ANDAS för återhämtning!

      KRAM min vän <3 <3

      Radera