torsdag 21 februari 2013

Lite teckningar, ritat med blyerts och med färgpennor

Här kommer lite teckningar som jag suttit och tecknat fram i färg och i blyerts!

Ritat den 11/11-12
En fågel blev det här :)
En annan teckning som kom fram från blyertpennan och med händer mot Moder Jord och planeterna samt stjärnorna!
Här kom färgpennorna fram, fritt skapande!
Ibland kommer texter upp till en teckning också!
Skapar ur och med mitt inre!
Skapar fritt och har ingen bestämd bild framför mig när jag tecknar eller målar!
Det kommer fram allt eftersom!
Detta är helgens senaste teckning 17/2-13
Teckningen skall visa att Du finner ditt eget Inre med din egna Gyllene Nyckel!
En välkomnande hand som tar ömt emot dig!

Den Nya Världen tecknat den 17/2-13
Närmare titt på bilden ovan!
Började med ett hjärta att rita/teckna,
sedan kom droppen fram nedanför,
därefter bladen som är likt vingar och därefter kom,
Jordgloben fram och sist fågeln, den gyllene fågeln!

Så jag tecknar och målar från mitt Inre och jag har ingen aning om vad slutresultatet skall bli!
Jag tar det färger jag känner jag vill måla med, låter allt följa ett flöde och slutresultatet kan bli det mest häpnadsväckande även för mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar