fredag 22 februari 2013

Fredag redan......

Njuter av dagarna när jag målar och tecknar!
Njuter av dagarna när jag fotograferar!
Njuter av stunderna av härlig tillvaro!!

Fokuserar på de bästa, även när det blåser hårt omkring mig :)

Det har varit minst sagt rörigt, mycket att göra, Coachföretaget jag nu går hos, tror sig ha bra koll på sitt arbete, men det är långt ifrån ordning. Det skapar oreda hos mig, när det inte är klart och strukturerat.

Jag vet vad jag vill och vad jag kan, jag vet mina verktyg för att få mig bättre i balans och det är att ta bort som tar energi, sådant som får mig att vaja, sådant tar jag bort och  tar igen min energi :)

Det förändras under tiden, ändringar kommer och går sägs det, så är det säkert, jobbigt att behöva lägga ner sådan energi på dessa förändringar och förklara hela tiden.
Det skapar försämring hos mig, när det går åt mera energi än vad som behövs, så blir jag sämre i min kropp och i minnet som slår till när som helst.
Nya människor kan vara jobbigt att träffa och då menar jag sådan människor som jag själv inte har valt att träffa, behöva förklara sig, tala om och tala om, berätta och berätta...... Ösa ur mitt inre till andra för att dom skall förstå, för att bättre hjälpa mig.

Nya människor som jag själv har valt är helt underbara, där behövs inga förklaringar och där behövs inget ösande UR mig utan snarare ÖSA I mig en ny härlig energi!!!

Tänk om man fick göra precis som man ville, precis som man vet hur det på bästa sätt skulle gå till för att lyckas!!!!
 Wow så underbart det skulle vara <3

Med dessa ord vill jag önska Er en härlig helg min vänner där ute!
En ros så ljuvligt doftar, får mig att stanna upp för stunden
uppleva doften
och dess färger
stanna i det goda och BARA NJUTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar