onsdag 6 februari 2013

Ett otroligt fint brev, kom till mig :)


Det kom ett *brev* och jag blir så otroligt rörd, glad och otroligt Tacksam, att jag kan hjälpa en människa på vägen och hur andra kan se på mig som den jag är <3 <3 <3

Läs gärna denna enormt fina texten, nedan :) <3 <3 <3
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Du har väglett mig och healt mig och hjälpt mig att förstå så mkt <3

Du har hjälpt mig att förstå och komma närmare mig själv bättre och att höja min frekvens så att jag har lättare att se positivt och vikten av att varva ner <3

Du har hjälpt mig att nå nya kunskaper och att komma i bättre kontakt med mitt högre jag och änglarna <3 <3
Du har hjälpt mig att bli mer självsäker och att lita mer på min inution <3 <3

Men det viktigaste du gjort för mig är att vara en medmänniska med ett hjärta av guld <3 <3

Du är en av hitills få människor som jag verkligen känner att jag kan lita på och som vill mig väl utan eget vinst syfte <3

Du liksom "bara är" och det är inte så "bara" egentligen för allt det du är,dina tankar,känslor och värderingar har gjort dig till den underbara människa du är idag, ett föredömme för mänskligheten i mina ögon!

Jag ser upp till dig just därför att ditt sätt att vara har tagit dig ända hit och du utvecklas och växer hela tiden utan att se dig själv som någon "speciell"
utan att du vill dela med dig av det du har och lyssnar på dem som inte har samma visdom som du,
ändå tar du dig till vad de säger,tycker och tänker och vägleder dem helt utan ego som du jobbat hårt för att bli oberoende av <3


Du lyssnar på andra,nedvärderar inte utan ser alla som lika mkt värda och vet att allt har en mening för att du har din egen tro och "bara vet" för att du lärt dig att lyssna på hjärtat <3 <3

Du vet att det du gör och ger för andra kommer tillbaka och att du förses med det du behöver när du behöver det <3

Du vet att du alltid är bönhörd, sedd och älskad och att du är perfekt som du är <3

Tack snälla Tina för att du är den du är och gör det du gör, du betyder väldigt mkt för mig och jag borde ha visat min tacksamhet mer istället för att inte säga något alls och bara fortsatt köra "mitt race" baserat på det ego som jag jobbar med att förminska och där är du Tina en viktig del för mig <3
Så TACK <3

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Underbart upplyftande att få hjälpa människor och glädja människor :) <3

2 kommentarer: