fredag 6 december 2013

Vad finns lagom :)

Jag finner så mycket och speeden ökar i all dess takt!
Misstolkningar som blir fel där jag inte varit tydlig nog.

Hur svårt kan det bli att förstå varandra, även om bådas intentioner är av godo och vill väl?
Jag söker inom mig för att finna min egna svar i min egna utveckling och jag vill inte trampa på några tår utan varsamt går jag längs kanten för att inte göra något ont.

Att vara extremt känslig och känna av ALLA energier så väl i naturen som outtalande meningar är mycket att selektera inom mig.
Att vara känslig är inte passande för alla människor, utan dom önskar att man skall rycka upp sig och vara som alla andra.

Men jag har en gåva, för den är unik, att vara extremt känslig- intuitiv betyder också att jag känner allt i dess energier och jag måste lära mig att förhålla mig till detta. Att vara varsam om den gåvan och inte tillåta mig att få tryckas ner för att inte vara som andra. Jag glädjer många i mitt liv och jag gör det jag trivs bäst med.

Vi alla behövs!

Frågan är bara vad lagom finns, lagom att känna in, lagom takt på energiflödet och dess information samt lagom i mitt egna förhållningssätt till mig själv!

Önskar Er en fin helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar