onsdag 18 december 2013

Överraskningar är roliga om man får bestämma dom själv :)

Överraskningar är roliga när man får bestämma innehållet på dom själv :)
Andra överraskningar som jag blev varse om idag var att jag kom till biblioteket och fann grinden stängd med en lapp att dom hade stängt idag?!

Jag trodde inte det var sant! Överrumplad av situationen då jag hade tänkt byta böcker, lämna det lånade som jag hade läst och låna nya att läsa.
Nu blev det inte så och det blev bara att koppla om hjärnan och gå vidare ;)

Däremot så löste jag ut biobiljetter som skall bli till en överraskning och jag tror personen kommer att bli jätteglad :)
Dessutom så har jag skickat iväg 2 paket på Posten vilket är väldigt ovanligt för att vara mig och det var inte som förr när man skickade paket, vilket blev en lärdom.
Men nu så beger sig paketen till sina ägare som också kommer att bli överraskade när dom får dessa paket.

Roligt att överraska, men mindre roligt med sådana överraskningar som stängt på bibblan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar