tisdag 10 december 2013

En lugn dag med härlig fyllning

Dagen idag har givit mig reflektion och värde.
Ett lugn och även harmoni där jag är och blir starkare i den jag är.
Funderar mycket på vad jag skall skriva här på bloggen......

Skall det vara som en dagbok med det innersta
Eller skall jag hålla mig mera på ytan och berätta mer om Konst, Trädgård och sådant som jag gör i vardagen men bara på ytan
Eller skall jag fokusera på det glada o ljusa....

Det är så mycket som har hänt på min livsresa och jag vill dela med mig till andra likasinnade om allt från att bli fråntagen livet kan man säga, dock inte bokstavligt samt den ständiga smärtan, konsten att överleva och se ljust på tillvaron och hela den enorma stora processen inom mig samt allt jag har upptäckt- ALLA - de små bitarna som faller på plats hela tiden och hur jag lär mig och förstår min egna kropp.

Men det är så mycket av det jag har inom mig och på min livsresa som jag vill dela ut i bokform och därför vet jag inte hur mitt förhållande och utlämnande skall bli i bloggen så jag får väl prova mig fram helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar