måndag 9 december 2013

Det är bra med Bibliotek :)

När inte pengar finns och man har fullt i bokhylla, då är det väldigt bra med Bibliotek!

Jag har nu idag reserverat 6st böcker som jag skall läsa framöver. Längtar så :)

Ibland är det bra att låna böcker först på biblioteket om det är bra innan man köper boken, för om man köper boken via Internet och får hem boken som inte är bra, så har man ju kastat ut pengar i onödan.

En bok jag redan har lånat och önskat mig i Julklapp, korkat kanske, då jag redan har läst den, Njaa...... kanske

Men jag vill läsa denna boken igen och igen och stryka under ord som betyder mycket för mig, vilket jag inte kan göra med låneboken.

Härligt med Internet, låna på biblioteket och Vips så kommer det ett Sms när boken finns att låna på Biblioteket :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar