fredag 19 juli 2013

Rösta på mig om Du gillar min Konst!

 Du min konst i det jag gör och vill rösta på mig, så gör så här:
Ni klicka på länken här: https://tinalennholm.see.me/
Ett företag där Konsten och Konstnärerna möts Virtuellt via datorn, företaget heter See Me.
Man kan klicka på varje bild man gillar där det finns ett hjärta i högra hörnet. Är hjärtat gråmarkerat så betyder det att du ännu inte har *Gillat* bilden, är hjärtat rött betyder det att Du har *Gillat* bilden.
Du kan också Supportra mig genom att klicka på den blå knappen upp till höger.
Man kan även donera pengar till den konstnär man så tycker skall behöva doneringen och då görs detta via Paypal.

Allt är gratis att göra detta utom att donera pengar, i övrigt är det gratis och din tid är den enda jag vill uppmärksamma på, om Du vill lägga din tid för ett ögonblick att vilja rösta på min Konst på denna Konstnärliga och enormt växande hemsida.
Det ända som behövs vi allt ovanstående är att du loggar in genom att skriva ditt namn och mailadress, för att komma in på hemsidan.

Varmt välkomna önskar jag Er och jag hoppas att just Du röstar på mig :)
Tack för att Du tog dig tiden att läsa detta och för att du vill rösta på mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar