torsdag 25 juli 2013

Filipstad- Konstutställning i Galleri Milrök

Här är lite bilder från Filipstad och  från Galleri Milrök där jag nu ställer ut min Konst!
Jag var med i Filipstads Tidningen den 13/7 där en underbar Journalist hade besökt mig på Galleri Milrök!
Kändes väldigt bra att läsa tidningen och med det innehåll som journalisten hade skrivit om mig, för det stämde så på pricken.
Jag hängde upp mina alster- Fotografier som Målningar!
Så fint det var i Galleri Milrök med mina tavlor och så ljuvliga människor jag mötte denna dag- den 13/7!
Fina blommor fick jag också :)
Två av mina målade tavlor :)
Några målade tavlor till ;)

Har Du vägarna förbi, så säger jag Varmt välkommen till min Konst på Galleri Milrök i Filipstad fram till den 7/8!
Öppettider i Galleri Milrök är:
Tisdag- Fredag 14.00-18.00
Lördagar: 13.00- 17.00
Söndagar och Måndagar STÄNGT!

Vill Du ha kontakt med Ägarna Susanne och Mounir Rabhi Hallner
så är deras kontakt följande:
Susanne Mob: 0708- 738 598
Mounir Mob: 0733- 525 116
Maila: info@milrok.se
Hemsida: http://www.gallerimilrok.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar