måndag 24 februari 2014

Förändringar

Vill så gärna så fröplantor med gurkorna som blev fick ju spinn på sig förra året och året före dess.
Gurka är ju detta som äts mest här hemma.

Övriga grönsaker fungerar fint i växthuset.
Så en stund som denna när man skall så fröerna så vill jag ha hjälp hur man blir av med spinn på gurkan så jag kan hantera allt mkt bättre i år innan jag ens sätter igång för detta året.

Förändringar i vädret, trädgården- funderar över mina rosor och buskar samt mina vindskydd jag sätter upp. Planerar inför vårens framfart och vad som klarar sig bra och vad som inte tålde denna vinter.

Förändringar i mitt liv, på gott och ont naturligtvis!

Processen är till viss del jobbig men det blir nog bra när allt blir klart :)

Längtar efter solens varma dagar med grönskande växtlighet!
Förändringen är en stund i vilan och i utvecklingen, därefter blir det bra!

Återupptar målningen och fotograferandet och lämnar för ett tag Facebook och allt känns så skönt och befriande!

Kram :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar