fredag 17 januari 2014

Nytt år och jag lovar men svårt att hålla

Nytt år har kommit!

2014!

Jag lovar mig själv om och om igen, hur min trädgård skall se ut och om jag skall så några plantor och vilka i så fall.
Jag lovar mig själv att lyssna till min kropp och själ då dom vill åt olika håll.
Jag lovar och lovar...............

men så svårt att hålla kvar vid lovande till genomförandet.
Ändå tar jag små små steg framåt och vet så mycket i kunskap och praktik, ändå säger kroppen ifrån mer och mer.

Jag borde verkligen lyssna nu en gång för alla och jag jobbar på detta för varje dag som går.
NYTT ÅR men tomma blad att skriva i!
Hoppas det blir bra och välskrivna ord :)



2 kommentarer:

  1. Bladen kommer at fyllas av underbara texter :-)
    Ett steg i taget lugnt och sakta så kommer det att gå som en dans tillslut <3
    Önskar dig en fantastisk dag och veckoslut <3
    Kram

    SvaraRadera