onsdag 16 januari 2013

Dagen....

Jag tänkte att jag skulle börja med att blogga här lite på morgonen och ta det för vana :)

Det blev ändrade planer då snön föll så väldigt över vår tomt och Svea rike ;)
Så jag fick skyffla bort snö där bilen stod så jag kan hämta dotter i eftermiddag.

Halkade in på datorn därefter och fångades upp av alla det bilder jag tagit under november månad, vilket var många bilder, 4-5st bilder i december och startar upp med fler bilder i januari :D

Det tar tid och redigera, förminska bilderna och lägga på logotypen så att ingen tar bilderna när man visar dom offentligt på Internet.


Kommit halvvägs med det antal bilder jag skall fixa iordning, men då ville inte bildbehandlingsprogrammet  något mera, så det la av för sig själv.

Då inser jag att det är dags att göra något annat och fortsätta imorgon med bilderna :)

Här är en bild från November ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar